Dagen innan ruvar dagen =)

Jag & darling har fått de bästa påsk äggen EVER <3
Tio i morse ringde ivf och berättade att vi har 4 befruktade ägg, imorgon får tillbaks ett och resten fryser dom ner ifall dom anser att kvaliten är så bra att de klarar en frysning och tining.
De här här känns så ofattbart stort och underbar, ja faktiskt oxå skrämmande av & till!
De har gått så fort allting att man inte riktigt tagit in allting, på fredag morgon åker Mattias till katrineholm och kör en kupp, så jag kommer väl bli alldeles galen på mig själv av funderande och ruvande =)
Kommer bli en lång helg utan min man hemma :)
Men jag ska bara vila och ta de lugnt!

Jag har faktiskt för mycket i huvudet nu för att kunna få nå vettigt skrivet.
Ska värma mig lite mat... är hur hungrig som helst, de har vart drygt att vara utan mat ett par dagar.
Lite roligt med tanke på att fram till januar -10 så var jag utan mat & näring i månader =)

heeej heeej så läng!

Kommentera inlägget här :