Dag 8 IVF

Har lagt band på mina känslor, lagt locket på. Orkar inte ta in mer nu!
Jag har annat att tänka på just, och visst har jag de bra som bor i Falun, på många sätt och vis.
Falun har den sämsta psykvård jag upplevt men de kompenserar dom upp med en av svergies bästa IVF klinik istället!
Och psyk vården ska bli skönt att slippa.

Behöver ingen annan för att bekräfta att jag gör de bra, jag tror på mig själv och de är ju de enda som som räknas!

Går idag in på sprutdag 8 om 1.5 timmar är de dags att plågas under nålarna en stund igen.
Är alldeles öm & sönderstucken och har vad jag vet 9 sprutor kvar. Sen är de dax för ÄP.
Känner mig allmänt trött & slut. sov till klockan 14 idag, de gjorde inget att jag sov bort halva dagen,
har vart en nog dryg dag ändå.


Vill att ni pratar med mig & inte om mig!

bye bye

Kommentera inlägget här :