Dag 6, Godmorgon!

Godmorgon!

Sitter inne hos Rosi & vi kikar på Dr Quinn, dricker kaffe & bara myser.
Var in till kliniken och lämnade blodprover i morse, de gick bra. Så nu väntar jag på samtal från läkaren om hur mina värden var, jag känner mig lite öm i buken & de är inte ett bra tecken. För är jag överstimulerad så avbryter dom hela behandlingen de skulle vara lessamt. Men om allt ser bra ut så blir de de VUL på torsdag eller fredag. Och ÄP måndag eller tisdag nästa vecka, och skulle tro att jag får återförandet på fredag :)
De går så fort att man inte hinner med, kanske lika bra det. Om !.5v är vi i mål.

Idag skiner solen och vår känslorna har kommit tillbaka, igår kom de nämligen ca 2 decimeter snö!!
De hade ju töat så mycket att asfalten hade kommit fram, men nu är allt vitt igen :/

Tänkte ta och ringa mamma idag oxå, de blir vid tolv. Måste ju berätta för henne att vi kört igång allt nu.

Kommentera inlägget här :