Dag 14 IVF (ÄP)

Har just slagit mig ner i soffan, här tänker jag förbli tills de är dax att åla sig i säng.
Jag mår faktiskt mycket bättre nu än vad jag gjorde tidigare i morse, har inte kräkts mer och pencelinen har smått börja värka. Men när de gäller tandvärk betyder lite så mycket!
Kanske får jag sova inatt, var ett par nätter sedan sist.

Ägg plocket gick mycket bra, de känns ju vill jag lova. Min mage är så svullen att jag ser hög gravid!
Men de gör inget, de har varit värt allt.... hoppas jag!
Jag hade 8 ägg som nu befruktas, imorgon mellan 10-12 så får vi besked hur många som befruktats.
Och på torsdag sätts ett litet pyre in i mage :)
Så otrolig  grej att få vara med om detta, har inte haft nåt emot att kunna få dom på egen hand.
Men man är helt klart en GOD erfarenhet rikare i livet.

Nä nu ska jag göra de jag skulle gjort för länge sedan...VIIIILLLA =)

Rosanna du är så bäst!
Love you!
Nu gör du som jag säger... annars får du probleeeeeem =)
asg

Kommentarer :

#1: Rosanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!! Du är alldeles för underbar gumman... Love yá !!!

skriven

Kommentera inlägget här :