Dag 10 IVF

Äntligen är de Fredag!

Funderar på om jag ska åka in till stan och bättra på solbrännan lite, vem vet de kan väldigt snart visa sig få dröja till nästa år innan man kan vara i UV ljus igen... 1.5 år för att vara mer exakt. Komer vara vit i hyn som en vampyr.

Jag ska ladda upp med massa bra att ligga och titta på från torsdag och 18 dar framåt medans jag ruvar, 18 dar är länge... kommer vara de längsta 18 dagar jag upplevt So Far!
Men den som vänta på nåt gott...

ska idag oxå skicka iväg en personilg beställning till PL måste avvara några kronor till lite härliga dofter!
Mattias skulle handla hem lite från bolaget idag oxå, ja de är mycket som ska hinnas med innan torsdag =)
Måste ringa min underbara vän i smedjebacken för en liten teledate, kankse kan vi ta oss ett glas tillsammans ikväll & snackar av os om allt vi bara orkar =)

Nä nu är dags att plocka fram städvagnen, Mattias ska få riktigt fredags fint. De är en härlig känsla att få komma hem, då allt är på sin plats, de är rent och luktar gott.
Ladda med ljus i alla lyktor så de bara är att tända upp då mörkret faller.

snart är de påsk oxå, vet inte om jag orkar hämta ner påsken från vinden i år...
eller jooooo =)
Påskris ska vi åxå ha så får Gibzon en ny aktivitet med!

Nä nu har jag verkligen inte tid att sitta här länge!
Nu blir de bra musik på hög volym!

Kommentera inlägget här :