Väntans tider....

Haha ja om de ändå vore riktigt så, de jag väntar just nu är min man som snart är hemma från jobbet!
Jag har haft en en bra dag idag, har faktiskt känt mig lite lycklig, åg vilken härlig känsla de är hoppas den håller i sig!
Jag har så mycket att bli stark för & väldigt snart dessutom, för från v.30 är vi åter välkomna till att få ett andra försök till vår blivande kärn familj!
De är med blandande känslor jag ser fram emot vårt andra försök, nu har vi ju verkligen fått bevisat hur illa de kan gå och med kommer mycket rädslor.
Men inga rädsla är för stor för att jag ska ge upp meningen med livet!

Och att nu oxå med facit i handen veta att vi ekonomiskt kommer kunna ta emot ett tillskott utan problem nu.
De är många ton som lyfts från våra axlar vad de gäller vår ekonomi, och jag kan säga att jag har inte alls fattat de än.
Jag vet att många läsare sitter kanske nu som frågetäcken om vad jag nu skriver om, men de är inget jag kommer att skriva öppet om här på bloggen eller på face book.
Vår familj & de absolut närmsta vännerna vet vad de rör sig om!
Men sen kan ni ju alltid gissa.... kanske inte är så svårt att lista ut vad de handlar om för vissa!

Jag vet iallafall att jag måste skärpa mig nu... rycka upp mig helt enkelt!
Kan inte gå runt här hemma och vara bitter, lessen & arg.
Min man förtjänar bättre, vi pratade & redde ut en del saker igår kväll så idag känner man sig lite nykär,
Åhh den känslan vill jag fortsätta känna.
Vill inte vara lesdsen mer orkar inte.... jag tror jag kommer att sörja ihjäl om jag inte vaknar till nu.
På måndag så ska jag till min nya läkare på psyk, har inte träffat henne bara haft telefon kontakt 2 gånger.
Men de kommer gå bra & jag ska gå in själv till läkaren denna gång, Mattias ska följa med och sitta som stöd i vänt rummet!

Nu är darling redan hemma så jag tänker gå och vara social med min man!
Känns som de vore på sin plats!

GRATTIS vickan & danne på er stora dag!
Ni fick en att minnas tillbaka till sen egen lyckliga bröllops dag.
Ja den dagens lycka kan jag leva på än idag & de är ju tur att man har en sån otroligt vacker dag att se tillbaka till i mörkret man nu mest sitter i...
Men som sagt, nu är de dags att ta sig i kragen!
Bye Bye missary life!
Hello happy life!

tjing tjing

Kommentera inlägget här :