Sommaren är kort...alldeles för kort :/

Hejsan!

De var ett par dagaer sedan jag skrev nu, vi har de ok, jag kan inte säga att jag mår bra men jag är på god väg!
Jag tar en dag i taget, vissa stunder är de bara timma för timma som gäller.
Helgen har var ganska bra, midsommar & midsommardagen var tunga mycket ångest & så var jag väldigt ledsen!
Men söndagen var jättemysig vi grillade med Rosi,Micke, Malin & Tomas & deras barn.
de var en jätte härlig dag och jag tror vi tre frugor fick fylla på oss med possetiv energi.
Ja helt seriöst... vad vore livet uten goda vänner!

Var till läkaren igår för magen & fick lämna en MASSA prover, vissa skulle jag få svar på i slutet av veckan.
Ja nu måste jag få ett bot på de här.... för jag känner att jag börjar tyna bort.... väger 53kg, inte så farligt egentligen, men nu vill jag inte rasa mer i vikt för jag har så svårt att få tillbaka mina kilon.
Om jag ändå kunde få behålla vätska då... men icke!

Den här veckan är de ju peace and Love festivalen här nere, de är svergies största festival :))
De är så sjukt vad festglada människor de är i borlänge :) de är nog ca 40 - 60.000
som kommer cirkulera runt dagligen på fest området.. galet mycket folk!

Idag regnar de, men solen & värmen ska visst vara tillbaka redan imorgon!
igår hade vi 27.1 grader i skuggan, så varför åka utomlands när man kan åka till bojsen!
Lördag & söndag ska de bli ännu varmare hur de nu kan vara möjligt :))
På lördag åker vi till borlänge för att hänga på festivalen Jay C en av världens största hip hop artister ska uppträda & mattias har längtat som ett barn gör till julafton... och nu är de inte många dar kvar till han ska få se sin älskade Jay C.. vet inte ens om de stavas så.. men ni förstår nog ändå!

De blir ingen resa hem till övik i sommar, vi helt fullbokade med besök här nere. Mycket skoj :)
Vi har heller inte råd att åka hem, men övik finns kvar.

Nu ska jag göra lite nytta här hemma, har en massa tvätt som ligger och ropar på mig :)

tjingeling

Kommentarer :

#1: helen

God Morgon vännen...jag hoppas att ni får en bra dag..vi är många som stöttar er ska du veta. Din vikt har rasat i massor och jag hoppas verkligen att du kan få ett stopp på din mage snart - annars syns du ju knappt längre. Närå men nog måste det finnas nån form av medel som kan få din mage att må bra igen.

Både du och Mattias kämpar så bra med att låta livet gå vidare trots eran enormt stora sorg och förlust...lider verkligen med er.

Är så glad över att vi på den här gården verkligen stöttar varandra och att vi alla faktiskt även kan ge varandra en paus när det behovet finns.

Ingen är längre "osams" och det är oxå en trygghet.

Tack för att ni är mina vänner - ni är så underbara ska du veta.

Kramar i massor till er båda <3

skriven

Kommentera inlägget här :