Längtar...

Den här dagen har oxå flytigt på väldans bra, nice, nice!
Vaknade av att Mattias väckte mig vi tio, då hade han redan jobbat klart för idag.
sedan har vi inte gjort nånting annat än bara degat inne framör filmer!
Till middag blev de pizza med hem körning, inte så dumt, nej :)
Innan middagen började jag även att bygga upp & piffa till mina naglar som jag trots allt som varit inte bitits ner...
Jag är förvånad över den!

Jag kan snart börja vår nedräkning till vårt kommande FET, ser med spänning fram emot de.
Hoppas allt går enligt planerna nu, att något av våra 2 frysisar vill överleva upptiningen & hålla sig kvar hos oss efter de!
De är faktiskt inte så länge kvar nu... jag vill minnas att kliniken öppnar igen v.30 men Mattias har för sig att de var 31 el. 32.
De visar sig senare vem som hade rätt!

Nu ska baske mig de här året sluta BRA, turen har redan börjat för oss än om jag inte fattat de än :)
De skulle ju vara för bra för att vara sant, men jag måste hoppas & tro.
Trodde verkligen jag tappat hoppet & tron helt, men som en blixt från ovan slog de mig bara att nu måste jag skärpa mig... för att inte förlora allt som jag länge kämpat så hårt för!

Livet måste & GÅR vidare vare sig man vill eller inte!
Jag har en underbar man, otroligt underbara vänner & familj.
Min vänner... Jag kan inte TACKA er alla nog för stödet ni gett mig, ni vet exakt vilka ni är!
TACK!

Nu blir de mera film & mys med mannen.... vi har en del att ta igen vi oxå, de gånga året har tärt på oss.
Mina hormoner har inte varit nån lek vare sig för mig eller min man.
Men bara man inte glömmer att prata med varandra så underlättar de!

tjing tjing my loved ones!

Kommentera inlägget här :