först kliar de sen svider det...

Toodeeloo!
Mattias får dagligen bett av något vi inte vet vad de kan vara, men de verkar vara 2 små hugg tänder, dom kliar & sväller upp och han måste smörja smärtlindrade salva på för bett för att inte totalt klia sönder sig, vi undar vad de kan vara för han får dom inomhus??!! Åhh jag får inte ett enda ( ska väl ha tur med nånting)
De måste ju vara loppor som katterna drar, och hanns blod verkar vara bra så mer attraktivit än mitt :)

Jag tror jag sakta men säkert börjar ta nug tillbaka till min kära blogg.
TACK Ewan för den fina kommentaren jag fick i mitt förra inlägg... tröööög som jag är har jag inte lyckats komma på hur man ska svara på dom, säkert hur lätt som helst, men jag fattar inte :)

Den här dagen har varit ok, vilket innebär att jag klarat den rätt hyfsat.
Började dagen med att cykla till On Off för  att beställa ett extra batteri till min telefon ( köpte en ny mobil härom dagen, med touch screen hely lovely) Men de fanns visst inte ens att beställa.... BRA DÄR!
Sen postade jag lite brev & gick in på willys och handlade.
När jag kommer hem upptäcker jag att mina hemnycklar inte var med mig....PANIK plus en massa svordommar lämnade jag min väska med alla varo kassar utanför dörren för att cykla till baka till willys och kollat om de fanns efter vägen.... men icke!
Helst slut och färdig, satte jag mig och drack en gaino jag köpt & ringde mattias som var på jobbet. men han var bara ett par 100 meter hemifrån som tur var.
Mattias min snälla och underbara man tog oxå cykeln och trampade ut för att leta, men dom verkar borta.

Frustratinoen lade sig sig snabb när min underbara vän Carina snabbt kom under med min extra nyckel som hon hade. Men jag måste ju gå till bovärden och berätta detta så vi får ett nytt lås.....Hmmm undra om de kostar mycket, känns som de skulle vara en dyr sak att t gärda. Någon som vet?

Nä jag som bara skulle in och säga hej innan jag kryper i säng :)
Blev visst lite mer än så!
imorgon ska jag plantera om mitt HELIGA ödes träd!

Godnatt alla nära och kära!

Kommentarer :

#1: Fanny

Man kan inte svara på kommentarer genom bloggen.

Isåfall ska det vara att den som kommenterat har lämnat sin blogg adress/mail, så får du svara till personen privat :)



Kram

skriven
#2: helen

Hej vännen

Det va längesen jag kikade in här hos dig...såg att du/ni ev måste byta låskolv - det kostar ca 1000:-

Men dom byter inte kolven utan bara nyckeln..det är nåt nytt dom kommit på.

Hoppas dock att ni hittar dina nycklar så att ni slipper extra kostnader.

Kramar på dig =)

skriven

Kommentera inlägget här :