De är inte förrän något är borta, som inser hur mycket man saknar det!

Är inne här rätt ofta än om jag inte skriver... & jag ser då på min statistik att jag har flera läsare om dagen som kikar in trots att jag inte skriver något!
Blev jätte glad när jag loggade in nu och såg vad många besökare jag haft!
De liksom sporrar en och ger en styrka till att komma tillbaka, nåt jag därimot saknar är små kommentarer eller små hälsningar på att ni finns där ute, ja finns vet jag ju redan med statistiken :))

Vill bara åter igen säga att jag håller på att samla mig massor för att börja skriva igen, men jag har så mycket att berätta så jag behöver lite tid för att få ihop allt bra. Kommer skriva vad som hänt/varit sedan 4/5 -10

Tjing tjing

Ta han om varandra, älska & uppskatta era nära som att varje dag skulle vara den sista :)

Kommentera inlägget här :