Vilken besvikelse :/

Igår började min röda vecka, och jag känner mig så lessen och tom, de känns så hopplöst. Vi vill de här mer än något annat, kanske är de här straffet för allt dumt jag gjort. Hade lika gärna kunnat ge mig döds straff då. För de här tär och dödar en sakta inombord...månad efter månad....år efter år!!
De finns då ingen rättvisa här i världen. Men den 20:e är de dax för IVF mötet. Börjar känna att mitt liv kankse inte är menat att innehålla lyckan att få barn. Nä jag för börja med katt uppfödning istället. För fina och underbara katter har jag då lyckats få!
Ja de känns som sagt lite depp.

ska strax ta mig en kopp kafffe och min första cigg till de...Mmm då är ciggen god, till dagens första kaffe kopp. Men efter de ska jag bara försöka hålla mig till snus. Har ju börjat bli rökfri utan att jag ens tänkt på de själv, röker ca fyra cigg om dagen, HÖGST! Och jag tycker verkligen att de smakar Bläää. Så nu tänker jag fimpa för gott. ska bara gå och kolla ute temperaturen innan jag loggar ut.... -22.1 idag blir de en promenad illafall!

Kommentera inlägget här :