Varför syns inte mitt inlägg på blogg.se??

Sitter och klurar och vänder ut och in på min blogg, jag vill att mina nya inlägg ska synas på blogg.se start sida men jag tror inte dom gör de :/ Är de nån som vet vad jag ska göra så får ni gärna lämna en kommentar :)
Parisare var gott, en vän till mig tyckte jag skulle göra en tröja där de står Parisare byggde denna vackra kropp :) Och jag har ju färg som man gör egna t-shirts med, så jag får gära mig en sån imorgon då jag, malin & amanda ska pyssla. Värsta skoj ska de bli.
Ute tempereaturen ligger idag på -25, sa ju igår att jag skulle ut och gå idag, men de har inte blivit av än hinner jag ju gå ut men ska jag vara ärlig mot er och mig själv så blir jag nog inne idag oxå! men imorgon måste jag ut, man tappar ju total hudfärg av att sitta inne förlänge. Jag  tycker jag ser jätte sjuk och sliten ut fast de enda problemet är latmasken som tagit över Denise, och som jag åter igen ska besegra tänk om man kunde få bort den för gott, men de går ju inte för en liten latmask bor inom oss alla. den bryter helt enkelt ut lite mer & mindre på oss alla Haha vilka resonemang jag har de är ju som ni märker inte bara lat masken som är ett problem med mig :)
Jag har inge godis hemma och de suget kan nog skrämma bort latmasken lätt som en plätt.....burrr burr jag måste ut.... eller nä jag ringer shervin som ska komma hit, han får  handla åt mig på vägen!

Ikväll är de äntligen robinzon, ska bli spännande att se vilka som kommer till de nya laget som annika numera tillhör, hon har fått galet många chanser. men hon är en tjej som  man endera hatar eller älskar. Ja gillar henne tok skarpt och jag vet att hon är inte den som kan fjäska för vem som helst, och robinzon har redan fått henne att växa som människa!

Nä nu orkar jag inte svamla här mera!
bye bye

Kommentera inlägget här :