Vår Kompis är borta än...

Dagen börjar lida mot sitt slut nu, och det har varit en tuff dag för mig och två nära vänner. som tillslut, löste sig. Och jag vet att de kommer bli bra.... mina tankar finns hos dig gumman (du vet vem du är)

Och Kompis har inte kommit hem än, jag kan inte sluta tänka på honom. De är bra kallt ute nu och han är inte van att vara ute så här länge... Jag har en känsla av att han inte kommer tillbaka. Men sen försöker jag tänka att så här jag känt andra gånger dom varit borta ovanligt länge, men nu känns de verkligen konstigt, och är min känsla rätt, så kommer jag bli jätte olycklig. Står inte ut med tanken på att mista honom och inte veta vad som hände och vart han är. Han måste komma hem, så är de bara!

Den här natten kommer att bli låååång.

Kommentera inlägget här :