Latmasken har byggt bo i mig!

  1. Sol idag och -16.8 en aning mildare, men jag tror de börjat blåsa istället och kan de här 16 graderna lätt känas som -30. Jag hatar verkligen vinter och kyla, jag skulle lätt kunna lämna svergie och flytta till en varmare bredd grad, inte så lätt att jobb som man kan överleva på. Mattias satt senast igår kväll och kollade upp olika jobb utomlands, så de är inte bara jag som är sugen på att lämna detta land på vinter halvåret. Om vi blir barnlösa, då vill jag nog flytta. Så nu mina vänner är de bäst att de kommer ett litet kärleks barn till oss, jag har börjat ge upp hoppet på allvar, börjar känna på känslan att leva ett liv med bara min man och våra katter. Och de skulle oxå funka.... Näää vad säger jag, de är inte okej, jag vill ha ett barn ovasett, har tänkt på surrogat mammor vart hittar man sånna och vad kostar de??
    Jag tycker själv att de är en konstig och väldigt känslokall grej att vara surrogat mamma, men de är tur vi har dom oxå.

    Pratade med min goa vän Rosi nyss, de var skönt att få höra hennes röst!
    skulle ha pysslat igår med malin,amanda och tobbe, men jag var alldeles för tankspridd för att en tänka tanken. 20:30 satte jag mig dock spikrak och stel i soffan, kom då på att jag inte hört av mig till henne efter stads turen. Skämdes för att ringa henne då, men idag ringde jag henne, min underbara Malin!

    Nä ta sig en påtår på kaffet sen är de dax att få nåt gjort! hahaha jag tror nästan på mig själv när jag skriver. Minn lat het är inte att leka med just nu, måste få komma igång med min arbetsträning att gå runt här hemma på dagarna , är inte nå bra i längden. Jag måste få komma igång med nån aktivitet nu!!!

    bye

Kommentera inlägget här :