Kunde inte hålla mig till imorgon :)

Sitter och vänta på att robinson ska börja och att mattias ska komma hem från shervin.
De senaste ni hörde från mig här var att vi skulle på vårt möte på IVF möte. De gick hur bra som helst, så bra att jag inte riktigt kan ta in att vi ska börja vår resa nu på riktigt. Vi fick med oss ett schema hem på när jag ska ta alla sprutor...ja usch hör ni så otäckt de låter...SPRUTOR!! har hämtat ut allt vi ska ha till vår behandling som börjar om fyra veckor...4 VECKOR! De är ju så snart :) och i mitten på april får jag mitt första embryo insatt i min kropp. Helt otroligt om 2.5 månader är jag gravid om allt går som planerat!
Dom säger då på IVF att våra chanser för att lyckas är väldigt stora :)

Nu börjar robinson så jag åter kommer med mer skrivning imorgon!
Bye Bye I Love U

Kommentera inlägget här :