känner mig väldigt bortskämd!

Mattias och shervin spelar tv spel, och själv sitter jag och funderar på hur jag ska gör i vår hall.
Jag ska flytta in vitrinskåpet i tv rummet, blev inge bra att ha de i hallen. Tror jag ska ta saken i egna händer och själv släpa in den i tv rummet :)
Ikväll blir de premiär av snitt av en annan del av köping, de ska bli roligt att få titta på toka igen!
Var in på aqua room och beställde tid för min 90 minuter ansikts behandling som jag fick i jul klapp! den 25/1 ska jag ditt och bara ligga och njuta. På tisdag är de dags för 3 tmmars uppsatt tid hos frissan....Ohhhh jag kommer att somna, hoppas jag får en frisör som inte är så sugen på att prata så jag bara kan njuta av att bli ompysslad, fast en frisör som inte gillar att prata är nog ingen bra frisör :)

Kommentera inlägget här :