Inte ens mina katter vill kliva upp den här tiden..../ catch you on the flipside

Och de är tidigt, klockan är 07:01 vaknade till när matte stack iväg till jobbet. Åh jag vill gärna somna om, jag vill inte vara vaken från nu.... har för lite saker att göra på to do listan.
Men jag somnar nog snart till ett tag igen, jag ligger i sängen just nu och skriver.
Matte lämnade 2 cigg hemma idag, han tog själv bara 2 med sig. Men jag har inga pengar att handla för, vi hade så mycket räkningar att vi sitter helt utan nu.... Mattias ska ju för de han jobbat i helgen, men de lönen kommer nog inte förän i slutet av nästa vecka.
Usch säger jag bara! Åh jag som trodde att jag kunde gå och köpa blötmat till gibzons lunch, han har en infektion i munnen från de att han tappat sina tänder, och han rör inte torrfodret de gör nog för ont i munnen. stackarn!
Idag ringer Mailn och bokar tid för kastrering på gibzon, så till veckan ska jag iväg och vara dum.... srackars liten!
Men han är jättebillig han tar 350 för en kastrering, djursjukhuset ligger runt 700 och uppåt. Fast han håller till i borlänge så de är ju en bit att åka. men jag skulle tro att jag inte behöver följa:Malin och tomas ska oxå kastrera sin kisse, så då tar dom gibzon i samma sväng,dom så snälla!TACK Malin du/ni är Guld värda!

Nu börjar mina ögon bli tunga, jag har tre katter i sängen nu som ligger och spinner och de är sååå mysigt!

catch you on the flip side

Kommentera inlägget här :