Fredags mys!

Har precis tänt upp lägenheten med ljus och Mattias ska strax ge sig ut i kylan för att handla till middagen. De blir kyckling tacos och fredags mys på menyn här hemma! ska diska undan till han kommer hem, så blir de mycket trevligare för kocken att laga mat sen.
Fast de magen kurrar efter just nu är läsk och godis.... inte så ovanligt! jag vet att jag skulle äta bättre om jag inte åt allt godis oxå, men de är verkligen svårt. Jag är så farligt beronde av socker, och oron för att få diabetes finns reden, men de håller mig inte från att sluta äta. Jag vet att de kommer en dag när jag kommer sitta och ångra mig.... men ett beronde är svårt att bli av med, vilket beronde man än har.
Till veckan är familjen annorlunda tillbaka igen, och en familj har ökat från 8-10, den familjen ska visst bo här i dalarna!
Men ikväll ska vi åter få gotta oss till Lets Dance, idol kvällarna byttes tills dans..fine by me :)

Nä mattias har gett sig av.... så jag ska oxå göra nån nytta!
bye bye

Kommentera inlägget här :