Fortsättning...

Då var jag tillbaks igen, parisaren gick ner i ett nafs, igår åt jag inget alls fick bara i mig kaffe och mina medeciner Inte bra..inte bra! Jag hade ju huvudvärk/migrän heldagen igår, fick migrän tablett från min granne, och dra mig baklänges säger jag bara så skum jag blev på den, halva huvudet blev typ förlamad, blev stirrig och snurrig ja mycket har jag väl varit med om men gårdagen var inte roligt, huvudvärken började släppa när vi skulle lägga oss men jag mådde fortfarande dåligt, började till slut känna mig rejält febrig och sjuk, kunde inte somna förän vid 2 tiden när min alvedon börjat värka, idag har jag mått hur bra som helst.

Ska verkligen ta tag i träningen nu, mitt mail gav mog en kuff i rätt riktning. Vill verkligen försöka chanserna plus att jag tror min aptit skulle bli mycket, ja och blir den inte de, måste ju en läkare ta kolla upp vad detta beror på. Jag blir så lycklig för varje liten grej jag kan äta, vilket faktiskt har var varit mer än vanligt nu den senaste tiden :) ska försiktigt återuppta blekningen av mina tänder igen, sist satt jag nog för länge fick böåsor på tandkött & insidan av läppen AAOOOOOW de kändes kan jag lova. ska väl inte bleka mina tänder alls med tanke på skicket av dom, men jag känner att jag behöver piffa upp mig lite utvändigt för att åter hitta självkänslan och självförtroendet invändigt :) Men är rätt duktigt på att sätta sig själv i offer krukan. Känns som jag setat där ett tag och vill slå mig fri!!
Har ju känslan av de kommer bli ett possetivt och bra år, och de kommer ju inte att ske så länge jag sitter i soffan framför facebook hela dagarna! Nä nu är det skärpning som gäller (jag pekar med fingret mot mig själv nu)

inget särskilt på burken ikväll heller, vi laddade ner senaste av snittet av desperate house wifes igår wiiieee de var riktigt nice... ska dock inte avslöja något för er som vill se de när de börjar på tv igen.
 Nä de får bli allt för idag!
  Ps....I love you!

Kommentera inlägget här :