Ögonen hänger på hal sju!

Hejsan!
De är inte nådigt vilken EXTREM kyla som dragit in över svergie. Jag har inte ens varit ute idag. Har inte varit ute på promenad på evigheter könns de som... inte bra..inte bra!
Mattias fick tillbaka sin Lap Top från verkstaden idag, så nu sitter vi som två jätte fåniga nördar ibland, med varsin dator i knät. Bortskämt och kaxigt! Men nu dras ekonomin åts hårt ett par år framöver, så nu gäller de verkligen att hushålla med pengarana! Så tråkigt MEN nödvändigt! Så nu ska vi åter få leva lyckliga utan pengar, har gått förr så de ska nog gå förs sig nu oxå... Ja allra helst nu!

Har varit trött,slut och seg idag, de tog på krafterna att dansa ut julen helt igår, de enda jag inte kunnat slita mig ifrån är advents stjärnan i vardagsrum fönstret, den får hänga ett par dagar till!Hoppas jag känner mig piggare imorgon. Känns som att jag somnar tidigt ikväll,  vilket inte är så dumt de heller. Men jag är så trött så jag ser ut som en riktig SURpuppa, fast jag är inte dugg sur... ögonen hänger på halv sju haha

Nu kom middagen och ringde på dörren, hamburge tallrik hoppas något går ner!
OBS!!!! Hamburgarens bröd var hårdare än en HUSMAN köpt från CAPRIS pizzeria (hemkörning) USCH!!
Fick i mig köttet och strips illafall... men jag är riktgit sura på dom. Ska göra mig en protein shake senare så får man i sig viktig näring ifrån de! effektiva saker... protein alltså!

Hela den här månaden känns tung och lång, fast så känner nog dom flesta i januari månad kan hålla i sig ända till februari. Men den 12/1 ska jag uttnyttja mitt present kort på acua room ska klippa och göra folie slingor, hoppas de blr bra! Ska även boka in min ansikts behandling som jag har där oxå på 90 minuter. Så man får ju skämma bort sig ordenligt bra än fast jag inte har en krona som jag kan spendera annat än till mat, för oss och kissarna!
 Inget särskilt på tv ikväll heller, möjligtvis Ugly Betty. Vill att desperate ska starta igen, så de kan bli ÄNTLIGEN tisdag igen :)


Ojojoj... kollan är endast 17:00 och mina ögon börjar bli alllt för tunga, kankse ska vila en stund!
yeejj de ska jag göra, kura ner i under täcket i sängen
ZzzZZZzZZzzz

Kommentera inlägget här :