IVF

Trötter...

Igår var de sista dagen på året, så nu har man 364 nya dagar att planera för och se fram emot :)
Om 20 dagar har vi vårt första riktiga IVF möte, där vi kommer få information och recept för att fortsätta med nästa steg... näs sprayen!!! Ja ni som gjort de vet ju vilket H-VETE de är, jag gruvar mig, men ser med spänning fram emot de... för nu ska väl inte vår bebbe vara allt för långt borta. förhoppnings vis får vi första försöket om högst 3 mån... riktigt spännande!

Vår kompis är försvunnen sedan igår kväll... Nu menar jag vår katt som heter kompis. Undra när han ska våga sig hem igen, idag har de inte smällt nånting ute så jag tycker han borde vara hemma redan :/ Ja man kan inte låta bli att bli orolig, men de är inte hans första nyår ute, så han ligger nog på ett tryggt ställe inte allt för långt hemmifrån tror jag.

Mattias började de nya året med att jobba, han är väl hemma fram till efter middagen skulle jag tro.

bye

Kommentera inlägget här :