De känns tröttsamt men mycket bra!

Hello!
Idag har vi 28- inte riktigt normalt med arktisk kyla i lilla Falun!! Jag har inte stuckit ut näsan idag, inte ens kikat över till någon granne. De är så UNDERBART på gården jag bor, visst har vi våra dispyter och tycker inte alltid lika, men då pratar vi om de. Man ska inte vara lika och tycka lika.... gu så tråkigt allt skulle vara då! Jag trivs där jag bor med mina vänner och grannar! Tror att dom flesta känner som jag här. De är så mysigt allra helst på sommaren, man går ut på gården och grillar snacka lite... ja I love It <3

Jag är lika trött och hängig idag som jag var igår, undra om jag skulle behöva llite vatten... läsk är ju vätske utdrivande och de är de enda jag druckit i ett par dagar. Nä undra när man ska tag i det här hälsan & konditionen är LÅNGT ifrån bra. Och jag börjar inse nu att de är jag som måste göra jobbet här... de finns inget som kan göra detta åt mig. Så skärpning nu Denise... de är inge synd om dig!! SUCK IT UP!!! Måste sparka och slå på mig själv ibland.

Idag blir de parisare till middag, som vi gör själva. Då får man mjukt och färskt bröd & fräscha tillbehörigheter! Blir nog lite pommes till de oxå..Mmmm nu vattnas de i min mun!

Vi prövade att sätta ner Gibzon i lite vatten i diskhon idag... men de GILLADES INTE. Men vi måste öva mera, hur ska jag annars kunna ta honom till en utställning. Då dom ska badas och FÖNAS torra, och domarna märker visst om man fuskat med de, har redan kollat upp de :) Jag fattar inte hur jag ska kunna använda hårtotken på honom....Ojoj oj jag kommer få mitt skin rivet :) Jag har fått ett erbjudande att ta en birma tjej på foder om 1-2 år. Vilket faktiskt även min man tyckte lät okej.... men de är ju ett tag till dess. Men en liten dröm har börjat gro i mig nu....Hoppas!

Den 9:e januari är dags att träffa min terapeut Mona igen... Mona Munther hihi ett så käckt namn :) Ska ta upp med henne då att jag pratat med min handläggare på fsk om att komma igång med arbets träning,  har ju även varit på baby proffsen och pratat med bossen som har hälsat mig varmt välkommen när pappren blir klara. De kan man verkligen snacka om att en DRÖM skulle slå in, att jag ska få chansen att jobba med baby artiklar... jag skulle ju vara i himmelriket varje dag!!!

Oj ni har visst fåt en del att läsa :) så nu säter jag punkt!
Bye Bye I love you!

Kommentera inlägget här :