chilling sunday!

Vi har precis glufsat i oss grillade kycklinglår de var smaskens, de tyckte kissarna som nöjt sitter och tvättar sig!
Fick för en stund sedan ont i alla leder och de kändes plötsligt som jag fick tvär hög feber. Tog en panodil + en varm och skön dusch! Och jag känner mig faktiskt bättre. Men de känns inte helt bra :/
De har dagen har varit bra seg.. känns som den aldrig tar slut.
Mattias sitter och betalar räkningar, månadens stora höjd punkt!! Blev inte mycket kvar efer de, men mattias väntar fortfarande på pengar från cuppen dom hade strax efter jul!

Antar att de är fortsätta slappa i soffan till klockan blir läggdags, verkar inte som de är nå bra på tv heller.
Magen ropar nu på rabarber/hallon yoggi, den är så goood. Men jag måste låta magen vila. Fattar inte vart all mat helt plötsligt tar vägen, då jag för inte alls så länge sedan skulle vara glad om jag fick ner en gurkbit. Men de känns mycket bra...mycket bra!

de var en liten  update!
Bye Bye I love you!

Kommentera inlägget här :