Äntligen Fredag!

Solen skiner, när man tittar ut hade man gärna velat gå ut i solen men när jag kollar tempraturen så säger den stanna inne!!

Jag skulle verkligen behöva komma ut och röra på mig, min hy är knas. Funtar på om jag ska åka in till stan och göra bort lite ärenden. Men först måste fido rastas.
Känner mig fortfarande trött och slut, fast ändå lite piggare idag tror jag. ska göra mig en protein shake så kanske hjärncellerna vaknar till liv.

Funderar på att återförsäljare till ett företag som säljer produkter inom hem inredning & design. De fungerar som tupperwere & party lite. ska ringa till deras kontor för mer info. Kan nog vara skoj att hålla på med, så länge de inte är för dyra saker. Gå in på innerum.se där ser ni vad de är för nåt.
Vet inte om jag orkar med både de, party lite och ett vanligt jobb. Bara att skriva de kändes överväldigande... men de tåls ju att funderar på.Jag ska väl inte bränna ut mig igen innan jag ens kommit igång.

Vå började att kolla på en skräckis/thriller igår Final destination som är fyra sammanhängande filmer, kan vara bra inget man ska kolla på i sängen, för då somnar vi bara :)

Då var de redan Äntligen Fredag... De gick fort att komma in i vardagen igen:)
Min nack spärr vill inte ge med sig, så nu ska jag gå och värma min ris kudde och lägga på naccken!
Bye bye

Kommentera inlägget här :