Alltså SNÄLLA kolla in de här... ni kommer inte att ångra er :))

Idag har de varit den kallaste dagen EVER i mitt liv, Mattias och shervin var inte i mer än 20 minuter tills att dom såg ut så här :))




Alltså som jag skrattat åt shervins näsa, och så chockad han ser ut..Hahaha
Och de är verkligen is och frost på mattias. Ja man ska verkligen inte ut mer än absolut nödvändigt. tur vi inte har hund....känner jag just nu!
Ikväll ska vi lägga oss lite tidigare i hopp om att orka se hela New Moon, vi somnade båda två inom 15 minuter. Imorgon är de slut på Mattes jul lov då börjar vardagen på allvar igen. Med en liten mjuk start dock.
Jag känner mig inte nå piggare, har vilat ett par timmar ikväll oxå men jag känner mig inte ett dugg utvilad. Men jag har sovit väldigt dåligt ett par nätter som inte gör de bättre. Min nätter består sjukt mycket svettningar och konstiga obeskrivliga drömmar.

nä nu ska jag logga ut för idag!

Kommentera inlägget här :