Ja vad säger man....

Så himlans söt :)

Har precis ätit mina sena frukost, som bestod av en tallrik med yoggi och två kokta ägg :) Nu smuttar jag på kaffe och försöker finna energi till att städa iordning här hemma! Jag dammsög och torkade golv igår så de jag ska göra är att lägga var sak som jag dragit fram på sin plats!

Känner mig fruktansvärt kuven i mina känslor just nu, de är mycket som händer och jag försöker ta in allt. Väntar med spänning på vår första sprut dag, och när den dagen väl kommer så kommer den spänning jag känner nu bytas mot RÄDSLA!! Ja fy så många olika känslor jag har i kroppen, ibland käns de som de ska slå knut på magen och jag vill kräkas. Men jag är helt övertygad om jag inte är ensam att känna så här inför en sådan behandling! Mitt humör växlar i glädje och förtvivlan, har lika lätt till skratt som till gråt.

Men jag har kommit långt med mig själv äter och mår bra för övrigt, ja ni märker väl själv på mitt skrivande hur splittrad jag är. Tur de finns trådar för oss på familje liv, för jag har märkt att ingen annan i min omgivning riktigt hajjar vad vi ska göra,  och verkar inte bry sig om vad vi går igenom!! Synd tycker jag... men jag är van!

Men idag får vi besök från Robert och Rosanna som åker från smedjebacken, de är en bit att åka för att bara komma och ta en fika, de känns jätte roligt och spännande att få dela känslor och tankar med dom. Dom har ju gått igenom denna resa tre gånger tidigare, dock utan något possetivt resultat:(
vi träffade Rosanna och några tjej kompisar till henne i november när vi var på PINK, vi bodde på samma hotel, och ingen av oss tror att de var slump att vi skulle stöta ihop med varandra just nu, dom ska själva börja med sitt 4:e IVF försök samtidigt som vi startar. Hoppas dom kommer att lyckas, fy attans vad dom har kämpat!!

Nu är gibbe jätte utråkad och går runt och gnäller som en riktigt gnäll spik, ska kasta lite råtta med honom så han blir lugn!!
Bye Bye I Love you

Kommentera inlägget här :