Söndag!

På globen shoppingEfter en öl på globen shopping!!Efter en öl på globen shopping

Hejsan!

Nu har jag kommit på hur jag ska får fram inställningarna för inlägg, så nu kan jag centrera och lägga upp bilder. Jipppiieee!
De är insain vilken snö det har kommit, de var länge sedan man upplevde en så här vinter.... och jag hoppas verkligen att de dröjer lika länge till nästa gång.. alltså minst 15 år!! Och de är så sjukt kallt oxå, längtar till vi får vår :) Och den får vi när vi är mitt uppe i behandling, kunde inte bli bättre tycker jag. 
Och om 2 veckor så kommer Fanny, då blir de en train trip till sthlm för oss 2. Sen blir de koncert på globen samt shopping och bara njuta av lite semester igen. Fanny stannar i 9 dar tror jag de är så då har man mycket rolig tid att spendera.  De kommer bara säga swiiiiiisch... så är The Big Day kommen!

Ned trappning känns av men jag tycker de går,  otroligt bra! Kvällar och nätter är oroligast.
 Är väldigt rastlös och har svårare att koncentrera mig. Men de kommer att plana ut.
Den dagen jag är helt utan tabletter ska ja fira, den dagen kommer mitt liv börja om på nytt känns de. Och de kommer bli så bra! Jäää Jää mycket svammel blev de nu :)

Gjorde naglar på mig själv igår, fast de blev bara vänster hand, den högra ska fixas idag men jag behöver mer remover innan jag kan greja de. Jag har byggt upp dom på tippar UV lampa vit gel ovh genomskinlig. sen blev de och anna tjusig sten på nageln...bling bling :D
Den högra handen kommer att bli svår, då de är väldigt pillrigt!

Gibzon myser med sin matt!

Nu ska jag rasta Fido, Mopsen ska oxå få sig en tur :P

Till er alla från mig : Skotta lugnt :D

Bye Bye




Kommentarer :

#1: Fanny H

Japp, jag stannar i 9 dagar. Det kommer bli skit skoj =D och som jag längtar!

skriven
#2: Tone

Jeg synes det høres så bra ut at du trapper ned på medisinbruk når du nå skal prøve å bli gravid. Prøv å trimme litt også, det kan kanskje gjøre deg godt, både fysisk og psykisk. Ønsker deg og din mann all lykke og hell på veien for jeg vet hvor glad jeg er for å ha fått mine to barn!

skriven

Kommentera inlägget här :