Tisdag!

Hej Hej!

Idag är Mattias hemma från jobbet, febrig och hängig. Han sover fortfarande. Jag vaknade halv nio av att de sög i kaffe tarmen, så här sitter jag i lugnan ro med mitt kaffe :) sitter i köket och tittar ut på dom flingor som sakta faller ute... ska de aldrig ta slut. Den här vintern kommer ju räcka ända till nästa år.

Imorgon är de en vecka tills Fanny kommer ner, va fort tiden har gått. Fast varje dag känns som en livstid.
Gibzon skuttar runt och gnäller och drygar sig, som bara han kan. När han över trött, Och smart är han oxå den lille kissen!

Har bestämt mig för att mitt nästa läkar besök blir till en annan doktor, ska ringa idag och tala om att jag inte vill gå till henne nästa gång.  Har fått ett tips på en bättre läkare.
Sen ska alla papper skickas till alfa kassan.

Idag blir de bara en lugn dag hemma med sjuklingen...

Bye Bye!

Kommentera inlägget här :