tisdag kväll

 Hejsan!
 Tänkte fördriva tiden här fram till de är middags dags, idag ska vi äta grillad Sir Lion biff med med pommefrites och cafe de paris sås. Har bakat en socker kaka med smält choklad i som vi ska mumsa på till kaffe sen, den svalnar just nu ute på ballan :)

Har en fruktansvärd värk i mitt högra ben, försöker att inte tänka på de men de är svårt, de känns som sjuk växtvärk... aj aj aj ! Nu sitter jag bara och skakar på benet för att jag inte ska känna den vidriga smärtan. Har ofta så här men jag försår inte varför.

Har dammsugat hela lägenheten tok noga idag, så där noga så man är i i alla skrymmslen och vrår, under, ovanpå, gardiner, soffa ja allt här hemma fick sig en rejäl omgång. De blir som sagt lite damm råttor med 4 katter. Skönt att ha de gjort, dröjer inte länge till de är dags för samma grundliga städning igen, men jag tycker ju att de är roligt.

Nu ska jag gå och duka fram i köket ;)

Bye

Kommentarer :

#1: Helen

men guuud kom hem hit då och städa för sånt tycker jag är jättetrist....

skriven

Kommentera inlägget här :