Nääää jag känner inget!!

En våg av lesshet kom nu flygandes in i min kropp, vad de handlar om hållar inom familjen. Alltså Familjen Karlsson!
Känner hur humöret går upp och ner med en väldig fart, har mycket i huvudet. Är spänd över de som komma skall tror jag, vet inte riktigt vilket ben jag sta stå på frånen minuten till den andra!!
Sen är jag irreterad på psyk som vanligt, där uppe har dom ju inte en bokstav rätt...arbets skadade är dom allihopa!!! Synd bara vi som är sjuka ska bli mer lidande än vad vi redan är! Är de konstigt att man känner att man bara vill ge upp och kasta i handuken ibland!
Pratade med min handläggare på försäkrings kassa förra veckan, och hon ringde för att meddela mig att om jag arbets tränar tappar jag sjukpenning och får istället aktivitets stöd som ligger på, Ja håll i er nu Hela 6000:- vem kan leva på de??? så den drömmen gick i kras innan den han börja. Ja de här med pengar börjar bli ett problem här hemma... ja allra helst när mattias är så snäll och jobbar gratis.... inte riktigt men den han gör cuperna med, är alldeles för MES för att inkassera sina pengar av föreningar. Hade varit tvärtom... hade han varit ner ringd och förmodlig fått inkasso på sig. Så av vilken anledning ska han sitt och dalta med dom???
Ja irreterad är vad jag är..... märks de?? hehe

Maten flyter på otroligt bra iallafall, äter numera frukost, lunch och middag har aldrig hänt i mitt liv förut att jag ätit dom 3 behövliga målen om dagen.
Har nyss dammsugat och skurat golv så nu ska jag sätta mig i soffan och tjura en stund!!
Bye Bye I Love you!

Kommentera inlägget här :