Måndag!

Hejsan! Har haft besök idag sedan halv nio, Rosi var här och vi stickade i kapp och drack kkaffe!! syjunnta kallar hennes barn oss för när vi sätter igång hahaha. Skönt med sällskap från morgonen, fick fylla på med bra energi redan från morgonen :) Nu har jag ett GIGANTISKT disk berg som väntar.... och de tar verkligen emot!! De är verkligen mycket!! Ringde alfa kassan men då var deras telefon kö full, och munther fick jag lämna ett medelande till och IVF har lunch till 12:45. så jag ska strax ringa upp dom igen. Vi har stålande sol och relativt milt ute. Känns som snön kommer ligga kvar till midsommar.... suck! Fast så känner man jue varje år :o) Jag och Rosi satt och drömde oss bort till varmare bredd grader... och går allt som vi planerat så kommer hon och jag sticka iväg på en charter... haha när vi sparat tillräckligt. Vilket är minst ett år bort, men man behöver få ha drömmar och mål om framtiden. Annars känns livet rätt meningslöst, ocj just nu ska jag bara fylla min kropp med possetiv energi och tankar. Jag känner en sån otrolig lycka inom mig och jag är övertygad om att Mattias känner exakt likadant :0) Ja nu väntar vi jag bara på att jag ska få den vidriga veckan, har aldrig längtat efter den förut, men nu gör jag det!! Jag har ända sedan i slutet av 2009 känt att 2010 skulle bli ett speciellt år för oss, och jag hade då verkligen rätt på den känslan! Känner inte av min nedtrappning på medicinen än, men jag äter ju depå medicin så de biverkningarna har väl inte hunnit komma igång. Jag har iallafall bestämt mig för att stå på helt egna ben nu, vill och tänker inte äta en massa tabletter när jag är gravid, nä fy så hemskt!! Nu får de vara nog, hur tuff nedtrappningen är så är de bara att rida ut stormen, ja vilken härlig känsla att inte behöva antidepp längre! Nu är har klockan blivit dags att ringa IVF :o) Bye Bye

Kommentera inlägget här :