lördag!

Hejsan! De fattas lite inställnings grejer här där man skriver nya inlägg. så jag kan inte centrera texten som jag annars gör. Hade en jätte tröttsam dag igår, var proppmätt från de jag slog upp mina ögon till jag gick och la mig. Min aptit har verkligen kommit tillbaka. De finns inget stopp i mig längre. Vågen tickar sakta men säkert närmare 60kg nu....nog för att jag behöver allt extra fett jag kan få nu inför ivf men jag måste börja röra mig mer!! skulle villja åka och simma igen, de är ett skönt sätt att röra sig på!! Funderar på att släpa mig till lugnet för att simma lite idag. Mattias och Shervin kankse vill föjla med, Mattias muttrade senast idag om att de är synd att jag inte tycker om att basta. Nä basta är inte min grej, jag kan sitta i den värmen högst 5 minuter sen får jag panik och måste ut! Till middag blir de ny grillad kyckling med ris, cafe de paris sås och sallad! har längtat efter dagens middag sen igår kväll! Imorgon ska jag nog försöka mig på att göra lasagne, Mmmm så gott de skulle vara. De var flera år sedan jag åt hemlagad lasagne! Nä nu ska jag koka mer ägg till frukost imorgon, och kolla ifall våra Micke vill köra oss och handla lite :) går in till rosi och dricker en påtår hos henne! bye bye

Kommentera inlägget här :