Inväntar schlager kväll :)

Sitter just nu propp mätt med världens magknip och inväntar schlager, som ikväll håller hus i mina hemtrakter. Gooooood vad magen värker, inte konstigt med allt den helt plötsligt får i sig.... och i MASSOR dessutom! Vad tråkigt att jag inte kan ändra inställningarna på mina inlägg, swr ju jättre tråkigt ut när texten blir så här. Hoppas att ned trappningen med medicinerna kommer gå bra, har varken lust, ork eller tid med hamna i en svacka just nu, inte för den sakens skull iallafall! Jag få ge sjutton i att känna efter helt enkelt :)Hoppas de inte sätter in citalopram på mig sen, hon pratade om att den går "typ" att ätan under graviditet. men helst inte. Jag tänker då inte äta nå piller under min gravididet. No No No! Varje dag som går närmar sig the big day för oss, vi väntar spänt och nervöst på de som komma skall.... WOW är allt jag får fram i tanken! Ja men just nu känns tyvär en dag som tusen år haha nä inte riktigt så drastiskt Mag knipen börjar sakta släppa...ohhh vilken lättnad!Kunde inte stå rakt upp för en stund sedan! Trött börjar jag känna mig, ska lägga mig under filten en stund på soffan nu! Bye Bye

Kommentera inlägget här :