Godmorgon!

Har precis ätit frukost, den bestod av 2 ägg och en tallrik med yoggi.
Kaffet smuttar jag på nu. Halverade min dos på antidepp idag, ja igår hos läkaren så var vi med om något väldigt konstigt beteende hos läkaren. När kom ut i väntrummet och vi reste oss upp för att gå så höjer hon rösten och låter riktigt otrevlig och säger att Mattias in var välkommen in. Hon ville prata med mig först och vi frågade vad de gällde och jag sa skarpt ifrån och ville ha med honom in. Tillslut har jag inget att välja på så vi går in till hennes rum, då frågar hon mig om Mattias slår och trycker ner eftersom han var med??!!! Jag belv ursinnigt och rikgigt arg på henne. Kan förstå att de var av omtanke m.m som hon frågade men både jag och Mattias tyckte att hon hade kunnat sköta de bättre! Ja hon är verkligen inte... de var mer tok en de hon hade för sig oxå. Men jag inte får ner hela storyn just nu. Kommer inte håg såg mycket heller. Jag var så upprörd. Jag är fortsatt sjukskriven till 100401.¨

Ska ringa alfa kassan idag oxå och IVF. På ivf ville  dom att jag skulle ringa efter mitt läkar besök, dom ville veta hur min medicenering funkade m. behandling och en ev. kommande gravidetet. Och jag inte äta mina tabletter och vara gravid, så nu ska jag äntligen få sluta. Hon kankse sätter in en annan istället men fick inget ordentligt svar på den.

Idag begravs min Faster ingrid. Så mina tankar finns idag hos min familj uppe i övik!

Kommentera inlägget här :