Bad day....

Hello! Idag är de verkligen inte min dag, för ett par timmar sedan spillde jag kaffe över min laptop, NOT GOOD! Den funkar inte så bra nu :/ Känns inte skoja alls. Känner mig konstig och virrig i hela kroppen idag...bad day! Men klockan är inte mycke än så de hinner ju bli en bra dag än. Ja om ca 3 veckor kör karusellen igång, lite svår att känna si lessen och depp. För lyckan inför de vi förhoppnigs vis har framför oss slår de mesta. Konstigt känsla bara, har aldrig känt mig så lätt i sinne som jag gör nu! En underbar känsla. Min nedtrappning på medicinen går oförskämt bra oxå, har vår tur äntligen kommit nu?? Kan de vara så?? Visst är de mycket runt omkring som oxå är tungt och som gnager och gnager! Att leva på existens minus är inte så lätt :/ Och tär på mig... pengarna går ju till något bra och nödvändigt! Men de är tufft... Ja en resa hem till övik lär ju dröja 4 ever... känns de som! Ja fram till i maj kommer vi inte kunna lämna falun pga av vår behandling. till sommare har jag förhoppnings börjat jobba igen :o)Jag försöker som ni märker förklara att jag inte kommer att ha möjlighet att komma hemöver på vääääldiiiigt länge känns de som... Så ni som har möjlighet gör gärna ta en tripp förbi falun i sommar :) Ja soooommmmaaar skulle inte vara fel, behöver få vår nu känner jag, så jag kan börja våga mig ut igen. Jag hatar kylan så fruktansvärt... sen har man ju vuxit ur alla kläder 2 stl så de är inte så mycket som passar längre, långkalsonger är bara att glömma :/ Haha ja stackars mig! Den som inga byxor har.... nä dax att kolla hur min lilla dator mår . bye bye

Kommentera inlägget här :