Äntligen Fredag!!

Hejsan mina nära kära! Tänkte skriva av mig några rader innan jag tar mig en dusch och slappar i soffan. Ikväll ska shervin komma på besök, de ska bli skoj känne som evigheter sedan man träffade honom. Jag har börjar få dyga känningar av nedtrappningen, väldigt rastlös,svårt att koncentrera mig, mycket tankar. Men jag mår väligt bra psykiskt trots allt ändå. känner mig lycklig och mycket förväntans full. Försöker tänka possetivt för de mesta, man mår mycket bättre av de, tänker inte lika mycket på all skit runt omkring kan ändå inte påverka de som varit. Jag är stolt över mig själv, har gjort stora framsteg med mig själv! Har fått mycket beröm av min man och mina vänner! De känns väldigt bra iallafall! De var väl vad jag hade på hjärtat just nu! Bye Bye

Kommentera inlägget här :