Ruvdag 6

Idag sov jag till klockan 14... Hjälp vad dumt de kändes, fick lite ångest att jag sovit bort halva dagen. Men jag antar min kropp behövde den sömnen. Har som sagt inte sovit bra alls under denna förkylning, vilket jag hoppas kunna se tillbaka på med glädje. Jag har fått så mycket possitiva svar från flera olika personer i detta av långa land att en förkylning bara är bra under ruvning & som nygravid. Då fokuserar min kropp på att arbeta bort min förkylning & lilla pyret får i lugn & ro bygga bo i mig.
Men nu börjar jag vara lite matt på de här...

Ruvdag 6 idag & jag har inget särskilt att tillägga, har inte nå mer symptom nästan oroväckande lite just nu. Men jag hoppas de beror på att den just nu jobbar på att boa in sig.
 
Kram på er!

Kommentarer :

#1: Tina

Hej igen. Oj då fick du inte många timmars dagsljus idag med andra ord :) Men det kanske gjorde gott ändå!



Självklart får du gärna länka till min blogg :) Då gör jag detsamma med din på min blogg. Hittils har jag gått in på din blogg via din familjelivssida..känns onödigt krångligt ju :P



Ha det bäst! Vi hörs väl av antar jag via kommentarer :) //Tina

skriven

Kommentera inlägget här :