Tjuvtestat!

Ett självklart MINUS hånade oss rakt i ansiktet! Den officiella testdagen är på måndag och jag borde fått ett plus nu om de tagit sig.
Känner mig så tom & ledsen, tårarna bränner i ögononen på mig. De känns verkligen i hela kroppen att de inte kommer att slå om till ett plus under helgen. Man börjar känna sin kropp rätt väl nu. Tror förkylningen jag hade var alldles för aggresiv...  för att den lille skulle orka med.

..........................SUCK...................

Tur jag har en grym idol final att se fram emot ikväll!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: jenny

Usch. Vet hur det känns. De är svårt att veta nåt eftersom man tar progesteron som gör att man får en massa symtom. Tänker på er och skickar lite kramar.

skriven
#2: Tina

Jag testade negativt 2 dagar innan beräknad mens, det var inte nån tillstymmelse till ett streck då. Dagen innan testade jag positivt fast suuuuuuuperduper svagt. Det var typ som ett sånt där spökstreck som alla på FL tjatar om, man kunde bara se det i starkt ljus.. Det var först på min officiella testdag som jag fick ett riktigt positivt. Ge inte upp!



Kram/Tina

skriven
#3: Lina

Love you, vi håller alla våra tummar :)

skriven

Kommentera inlägget här :