Ruvdag 9

Symptomerna är samma som igår, de hugger & värker i tjej magen. Och jag får plötsliga tvär sug på varierande saker.Sen mår jag stundvis illa, men illa måendet kan oxå bero på oro. Men de är så svårt att ens tänka sig att de skulle kunna vara pga av en gravididet då man får exakt samma biverkningar av progestronen. Jag börjar bli knäpp på mig själv & käner mig sjukt inbillnings sjuk. De är en tuff berg o dalbana, man kastas ständigt mellan hopp & förtvivlan, gråt & skratt.

Minuset som jag testade fram idag vet jag mycket väl att de kan vara för tidigt..Jag vet man har sin testdag för en anledning & att man inte kan lita på svaret ändå. Men ändå gör man det... de är nog bara en som vart en ruvare som riktigt kan förstå. Sen vet jag många som som absolut INTE skulle tjuvtesta & jag önskar jag haft den själv diciplinen... men jag har inte det.

Och att jag valde att testa just idag var för att jag under mina tidigare ruvningar plusat på dag 8 & 9. I april på ruvdag 9 & augusti ruvdag 8.
Sen är de ju helt individuellt från gång till gång.. nya liv & mirakel var gång så man ska inte jämföra ruvningar med varandra.

Nu ska jag slå bort min neg tankar & mitt nästa test blir inte förän måndag!
Vill ju så gärna att de här ska gå vägen nu!

Nu blir de lite middags stök sen blir de idol finalen.... jag längtar som en tok efter att få se Jay köra Like a paryer igen och Minnas twist and shout :) Jag får gås hud av bara tanken!

Hoppas ni får en fin fredag kväll!
Kram på er!

Kommentarer :

#1: Marie W

Med denna grav. testade jag på en onsdag, BIM+6 typ. Det var negativt.. Jag drog ändå ut på det.. Inte förän på Lördag var det +.. Så lugn du, vi ser på måndag :) Jag håller tummarna HÅRT!!

skriven

Kommentera inlägget här :