Ruvdag 8

Samma som igår symptomerna kommer & går! Känns väldigt hopplöst. Tyckte idag när jag drack mitt morgon kaffe att de smakade konstigt, de var inte gott. Trodde de var mitt kaffe de var fel på först, men så var inte fallet. Drack senare en kopp inne hos grannen & samma där... de smakar tvii :) Känner oxå att mitt humör är känsligare, tänder till snabbare & har lika lätt för att slå om till gråt. Så nåt är de u som händer i min kropp... frågan är ju bara om de pga av en graviditet eller om de är mina progestron vaggisar som ger mig alla dessa symptomer. Igår kväll hade jag en fruktansvärd molvärk i magen. Vilket oxå gör att man kanse inte känner sig så glad... stund vis sprönger de som tusan i brösten medans de en del stunder inte känns alls.
Ja nu börjar gubbleriet... usch usch!

Imorgon blir de jobb igen... ÄNTLIGEN är jag frisk & kan visa mig bland folk igen. Är fortfarande hes, lite snuvig & hostig... men jag känner mig pigg i kroppen! Är inte helt däckad & orkeslös längre!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Marie W

Jag håller tummarna för er bruden!! :)

skriven

Kommentera inlägget här :