Ruvdag 10

Inatt drömde jag att vi hade en alldeles nyfödd liten pojke... de är sällan jag drömmer om att vi har ett eget barn. Trots vår enorma barnlängtan så drömmer jag nästan aldrig om att vi har ett barn.
Mamma & pappa var oxå på besök hos här i falun.. när pappa styrde vagnen så lossnade ett hjul på den så då gick vi till baby proffsen för att få den fixad, när vi var å väg att gå vidare så bestämde sig mamma & pappa för att köpa oss en vinter åk påse, jättefin var den! Sen när vi skulle gå så höll jag vår lille pojk i famnen & bad honom vinka hejdå... hehe och de gjorde han..bara några veckor gammal haha inte illa! Så tokigt man kan drömma! Lite ledsamt att vakna upp igen utan sin lille pojk bara!

Vaknade sedan med molvärk & illamående, jag blev ledsen & tårarna började rinna. Dessa symptomer gör mig alldles knäckt just nu, jag sliter ont av de här nu & de är är mer än jobbigt!
Två dagar kvar nu sedan vet vi med facit i handen om de gått vägen eller inte!
Jag hoppas ju självklart på att få ett plus på måndag, men min hjärna har sedan ett par dar tillbaka börjat förbereda mig på annat! En försvars instinkt sätter genast igång.. för att jag inte ska falla för djupt i min sorg över att de inte gick vägen!
Jag brukar resa mig rätt snabbt igen, men de är jobbigt att falla så fort & långt på bara ett ögonblick!

Kram på er!


Kommentarer :

#1: Linda

Skickar en liten styrkekram! Måste vara svårt att hitta något annat att låta tankarna sysselsätta sig med också, men kämpa på!

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :