En dag i taget...

Vill tacka er läsare för detta år!
Jag kommer tillbaka nästa år :) Just nu vill jag bara att 2010 ska ta slut, har varit mycket ångest de senaste veckorna och mycket sorg! Jag är ständigt trött och utmattad och får tvinga mig till allt som ska göras. Känner mig orehört ledsen inombords!
Dom här veckorna hade vi så innerligt hoppats skulle sett annorlunda ut. Den första sorgen är att vi skulle om allt fått gå vägen varit en familje medlem rikare hade bf den 20/12-10. När inte den drömmen slog in fick fick vi en ny chans som oxå var för bra för att vara sann :( Sen den 2/12 den tredje insättningen som vi hoppats på skulle vända vår otur... men inte det, då blir jag så sjuk att allt går åt skogen av den anledningen! De mesta känns motigt just nu och all min energi går till att peppa mig själv till att orka en dag till... så en dag i taget för mig just nu. Men de kommer bli bättre, året har satt sina spår och en del sår jag fått är fortfarande öppna sår som inte riktigt läkt ännu.

Så jag hoppas nu igen precis som året innan att 2011 blir ett år med många lyckliga slut!


GOTT NYTT ÅR
&
GOD FORTSÄTTNING!
 Önskar : Denise

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Linda

Gott Nytt och stor kram till dig/er!

Kan ju inte förstå fullt ut hur du har det, och det känns så kluvet att läsa om din smärta och samtidigt orera om min egen ångest inför det som ju är er högsta önskan! Så olika och så bakvänt det kan bli.

Men våra olika förutsättningar ser vi fram emot 2011 med tillförsikt. Önskar er allt gott!

Kram Linda

skriven

Kommentera inlägget här :