Ruvdag 7

God förmiddag!
Är lite seg idag, man blir alldeles färdig av denna väntan & ovisshet!
Att gå runt & ruva är verkligen nerv prövande för oss alla i denna sits!
Man slits ständigt mellan hopp & förtvivlan!
RD 7 idag, förra vända kunde jag inte dricka kaffe från denna dag. Jag drack då en kopp i morse som slank ner alldeles utmärkt!
Äter därimot hur mycket som helst, finns inget STOPP i mig, Mattias skulle inte orka äta så mycket som jag gör just nu.
Vi gjorde rätt mycket mos igår till maten & en halv korv ring.
Mattias åt en portion sen åt jag upp resten :)
Inte på en gång men innan vi la oss skrapade jag den sista mosen ur kastrullen & åt. Då hade jag hunnit med att äta en portion däriemellan oxå :)
Ja de är en dyr biverkning de här, att gå från att äta som en mus till att äta MER än en fullvuxen man!

Än om jag just nu muttrar & hänger lite läpp över denna JOBBIGA ruvningen.
Så mår jag ändå helt bäst!

I eftermiddag ska vi till svärfar & grilla samt även kolla in alla foton från deras bröllop.
Dom gifte sig den 30/7 hemma på bakgårde, dom hade dragit upp 3 stora dält på baksidan, där de var fin dukat för oss.
Sen bjöds de på grill buffè, oxfile, kyckling & fläskfile till de åt vi Jonas suveräna potatis gratäng!
Jag älskar hans mat, han brukar jobba med Mats & Mattias på cuperna!

Nä nu ska jag slänga in tvätte i maskinen, de jag skulle gjort igår egentligen!

Ha de så gött!
Tjingeling



Kommentera inlägget här :