Ruvdag 10 <3

Ska strax gå in till Rosi med lite halstabletter, tänkte bara skriva av mig ett par rader först!

Som dom flesta vet nu så plussade vi på ruvdag 8, jag var alldeles till mig av ovissheten & kände att de enda som skulle stilla mitt sinne var att ta ett test, lite ont om pengar var de oxå så vi tömde spar grisen på alla sparade små pengar åkte in till xchanged (tror de heter så) vår lilla guld gruva 400:- blev de. Köpte 2 pack CB test.
Vi var båda inställda på minus, eftersom jag även denna gång testat mig på RD5 med ett självklart minus!
Men ganska snart efter jag blött stickan så kommer plusset :))
Vi har lyckats igen!!

Med risk för att de första testet skulle vara ett spöktest så tog jag de sista igår & pluset var igår mycket starkare!
Så nog är jag gravid allt!

Fick ett par kloka ord som oxå stillade mitt sinne vilket var - SKIT i om symptomerna inte är samma nu som sist, de är en helt ny grav & en helt ny bebis!
Så sant! Symptomerna är olika men de stör mig inte.
BF 2 Maj2011 kan med säkert säga mitt BF datum då man vet säkert när man blev gravid, man flyttar inte BF datum på IVF:are.
Ska ringa till kliniken på fredag & ge dom våra goda nyheter. Så om ca 2 veckor har vi tid för vul för att få se de lilla hjärtat ticka!
Ska ringa barnmorskan imorgon för att boka tid för inskrivning, antar att den blir runt v. 9-10
Är just nu i v.5 4+1 & vi kommer göra som sist bara NJUTA & NJUTA av var dag vi får med pyret!
Vilket jag bestämt ska bli tiden ut denna gång!
Jag ska banne mig ringa in de nya året med en bebbe i magen!

Blev en massa rader de här, nu vill nog Rosi ha sina halstabletter!

Tjingeling!

Kommentera inlägget här :