Vi är gravida :)

Bilden talar nog för sig själv :)

De ofattbara har hänt!!
Jag har inte kunnat skriva sedan i lördags för jag infinner mig nu i ett slags chock till stånd!
I lördags blev båda jag & mattias otåliga och ville testa oss.
Sagt och gjort...
Kissade först på de undre testet & kunde inte tro de jag såg, visar mattias som oxå blev alldeles stum.
Kort efter så kissade jag på de övre testet, som jag var helt säker på skulle visa EJ GRAVID.
Jag vågade inte hålla i testet själv utan kav de till Matte som spänt tittade på mig & sen på testet igen med jämna mellan rum.
Usch de där 3min de tog till svaret kom i rutan kändes som 4-ever!!
När svaret som ni ser blev GRAVID tittade vi förskärckt på varndra och började skratta!
Den visar ju v 1-2 oxå vilket motsvara att jag är i v. 3-4 vilket stämmer bra enligt mina och IVFs uträkningar.
Många säger att jag inte ska hoppas på för mycket.....
Men de är en aning svårt både jag & matte tänker/vill njuta av de så länge de varar!
vilket vi hoppas är tiden ut =)
Jag är i v.4 haha... de känns helt skadat att skriva, helt ofattbart!
Kissade på ytterligare 2 stickor idag av olika märken och jag fick snabbt possetivt svar mycket starkare än de jag fick i lördags!
De börjar sakta att sjunka in... eller nä eller JOOOO!
Jag ska bli mamma förtusan i mitten på december!
Den bästa julklappen ever <3

Nu ska jag stoppa nåt i magen för jag känner illamåendet kommer krypande!
Helt underbart är de oxå :)

Bye Bye

Fick denna underbara bukett av min man samma dag som vårat ET 1/4 -10

Kommentarer :

#1: Helen

happy happy... ååå lilla mamma Denise håller tummisarna att allt ska gå vägen och bebis mår bra och håller sej fast där till mitten av december....puss och kram till hela familjen Karlsson

skriven

Kommentera inlägget här :