vårfåglarna sjunger :)

Sitter just nu i soffan och bara myser & jäser ;)
Mår hyfsat bra, känner mig en aning trött, men de beror på medecinerna jag behöver ta för att hjälpa lill pyret på traven!
Tog en promnad tidigare till affären, de är numera mat magazinet man handlar på då dom stängt hemköp för att göra om de till willys!
När vi handlat och går ut så har de med vår tur börjat regna :(
Vi hade glömt att köpa dusch creme så jag gick in igen och köpte de & när jag kommer ut sitter Mattias I Mickes bil ute på parkeringen... Lovely!
så vi behövde inte gå hem i regnet.
De gör inget att de regnar, då försvinner snön fortare, på vissa ställen är de redan vår på riktigt=)
Ja skönt att sommaren närmar sig, vår fåglarna kvittrar mest hela tiden nu.... ni vet så där...dido dido dido =)
Nu ska jag gå och värma mig lite ravioli!

Bye

Kommentera inlägget här :