Valborg!!

Har känt mig trött & seg hela dagen, men de har varit ett underbart väder med 17 grader varmt i skuggan.
Tog en skön promenad till willys när jag klev upp.
Framåt efter middagen tog jag & rosi en mysig fika.

Jag längtar så mycket tills vi ska på vul på tisdag, på tisdag kommer jag säkert vara alldeles knäckt av alla känslor, haha de var jag den dan vi fick tillbaka pyret. Mattias fick varken prata eller titta på mig får då skulle jag börja gråta. Jag verkligen kämpade mot tårarna hela förmiddagen tills vi blev uppropade i vänt rummet. Då rann de bara av om jag minns rätt.
IVF har för oss mest varit en underbar resa, men tyvär finns de många som har långt ifrån samma tur som mig & Mattias.
Ja trots att jag just nu känner mig trött & kaputt för de mesta så har jag en sån otroligt känsla av lycka inom mig.

Nä nu ska jag krypa ner under en filt & kolla på postkod miljonären :)

Tjing!

Kommentera inlägget här :