Vår bukett!

Imorgon är de helg igen, vad fort denna vecka gått. För min del får gärna veckorna fortsätta rusa förbi! I helgen så är de även valborg, men de blir inget särskilt för oss, mattias jobbar lördag oxå. De blir som vilken fredag som helst, men om ett par år blir de att kolla på brasor igen med vår lille :)

Har varit så trött hela dagen, de är mycket som börjar komma ikapp. Känner mig tom & trött i själen, inte deppad men ändå helt kaputt.
så de är väl bara att lyssna på kroppen, och vila lite mer.
Så behöver jag inte knäcka ihop, börjar vara van vid dom här svängningarna nu.
har börjat att bara stänga av på ett annat sätt.

Nu kom min man in genom dörren, med 2 jättefina vårbuketer till mig, ja fy tusan vad bra jag har det!
Fick mig en rygg & fot massage igår oxå!
Jag har världens bästa man, finns inget att klaga på!
Åh jag vet många fler som tycker som mig!

Nu ska jag sätta mina blommer i vatten!
Tjing Tjing!

Kommentera inlägget här :