LÖNING!!!

siitter i soffan & filosoferar, äntligen är oxå löningsdagen här!
Vi ska in till stan efter att Mattias slutat jobba, hämta ut lite mediciner & köpa omega3 vitaminer.
Ska kolla om HM har någon fin vår/sommar jacka. Den jag hade hade förra sommaren är på TOK för liten.
Fick tillbaka 200 kr på HM i bonuscheck, de lönar sig att använda kort ibland :)

Fick veta idag att jag räknat lite tokigt på min graviditet idag.
Jag går in i vecka 7 imorgon  & har beräknad födsel 20:e december :)
Jag mår iallafall bra, saker & ting börjar komma ikapp jag är så trött & tom i själen :(

Fick prata med min nya läkare på psyk idag, shit vilken skillnad!!
De är ju så här man ska bli bemött, har inget att klaga på!
Får se imorgon hur mitt sjukintyg ser ut, jag sa till om min arbets träning så jag hoppas de står nåt om de :)
 
Har fått brev från alfa & självklart är de mer papper som behövs,
De var ytterligare ett som jag skulle i själv & två som jag ska skicka till min fd arbets plats.
Ja men sen kan de inte vara mer de ska ha....

tjing tjing

Kommentera inlägget här :