another day in paradise !

Hejsan!
Var ett par dagar sedan jag skrev nu, kan ju börja med att säga att snön vräker ner ute...
Stora vita jul flingor.... suck, suck! värsta april skämtet!
Med de tråkiga vädret kommer även en tråkig trötthet.
Går och plockar lite eftersom inte många knop som görs.

För övrigt så mår jag fint, försöker fortfarande ta in halt som precis hänt!
Imorse hade jag min första morgon spya... inte alls så trevligt.
Men samtidigt känns de bra, för de är ju bara ytterligare ett tecken på att ett litet liv växer i mig!
Jag ska få ha samma läkare & sköterska på vul 4/5 som vi haft under hela behandlingen, känns jättebra att få avsluta resan tillsammans!
Jag har en super sköterska, vet inte hur jag ska kunna tacka henne för allt de gjort/gör för oss!

Nu är de bara att komma igång med arbets träningen som saknas, men de är inte allt för långt borta nu!
Blir lite strul nu, när jag lite akut ska få en ny läkare.
Fick efter många om och men tag på enhets chefen och kunde få sagt mina synpunkter om min nu fd läkare, han beklagade djupt, men sa att hon ska få avgå pga av felbedömning på flera patienter.
Ja jag finner själv inga ord för hur hemsk hon är.
Och de känns jätte bra att dom lyssnade på!
De är inte så ofta de händer...

I helgen åker Mattias till västerås och jobbar, vet inte riktigt hur jag ska lösa mina sprutor.
Tror inte jag fixar att ta dom på mig själv...
De löser sig, får be AK om hjälp ifall hon har möjlighet.

De var en liten update från mig!

tjingeling

Kommentera inlägget här :